14/04/2014

Doe je voordeel met onze Strippenkaart

Ken je dat? Van die vragen die steeds weer terugkomen: ‘Weer een nieuwe brief voor in onze brievenbibliotheek; een laatste redactieslag zou fijn zijn.’ ‘Oh ja, de drukproef moet nog gecheckt worden – stuur maar even door naar JCM’. Voor afgebakende, terugkerende klussen maken meerdere opdrachtgevers al dankbaar gebruik van een Strippenkaart. Ook iets voor jouw organisatie?

Wat is het

Een Strippenkaart staat voor een vast – lager – tarief waarvoor je ons ad hoc kunt inschakelen. De kaart is interessant als je door het jaar heen vaker behoefte hebt aan JCM-hulp, van schrijven tot coaching. En je wilt niet steeds opnieuw (financiële) afspraken maken hiervoor. Of je wilt een bepaalde afdeling binnen jouw organisatie rechtstreeks laten schakelen met JCM, zonder er telkens zelf tussen te zitten.

Zij gingen je al voor

Schouten & Nelissen brengt regelmatig een e-zine uit. Zij nemen hiervoor een Strippenkaart bij ons af. KLM Nederland Customer Care heeft er eentje om ons ad hoc in te schakelen voor een laatste redactieslag op brieven aan passagiers. De Consumentenbond gebruikte de Strippenkaart voor een check op drukproeven van DM’s. PostNL had er één voor telefonische ondersteuning van hun professionals die een blog moesten schrijven.

Zo makkelijk werkt het

  • Je koopt vooraf een Strippenkaart, bijvoorbeeld van 10, 20 of 50 strippen. Je betaalt hiervoor een vast, lager tarief.
  • Op het moment dat jullie ons nodig hebben, mail of bel je ons.
  • Wij gaan aan de slag en leveren binnen een afgesproken termijn op. Bijvoorbeeld een eerste concepttekst, een advies of coaching binnen 1 à 2 werkdagen – of nog sneller.
  • Klus geklaard? Dan stempelen wij een strip af. Je ontvangt periodiek een tussenstand.
  • Als de strippenkaart bijna vol is, geven we jullie een seintje.

Interesse? Bel of mail mij dan: (030) 223 24 15 of cindy@jcm.nl